Wednesday, December 31, 2008

gerakan-anti-pkr.blogspot.com | Revolusi Sebenar Politik Malaysia


Ini ialah mukaddimah ringkas. Sekian lama saya memerah idea, memikirkan apakah pengisian yang patut saya siarkan disini. Akhirnya, keputusan telah ku ambil.
  • No. 1, blog ini adalah penyokong kuat GERAKAN ANTI PKR(GAP).
  • No. 2, blog ini secara peribadinya milik saya, jadi saya telah mengambil keputusan untuk mengecam Anwar Ibrahim, bapak penipu Malaysia.
  • yang ke 3, saya akan gunakan blog ini sebaik-baiknya, untuk mempersoalkan kerelevanan perjuangan PAS di bawah payung PAKATAN RAKYAT
  • di samping itu,ingin juga saya gunakan blog ini sbg medium kepada perjuangan kepada pembentukan intergriti rakyat Malaysia, khususnya melalui sukan bola sepak.(ini ialah selingan atas kapasiti saya sebagai Editor di www.harimaumalaya.com
Selama ini, menerusi medium internet saya hanya temui golongan yang membangkang kerajaan. Sekian lama saya mencari ruang dan medium untuk mendedahkan kepalsuan perjuangan PKR, kepalsuan perjuangan Anwar Ibrahim. Rakyat Malaysia, pada pandangan saya terlampau mengikut 'trend' sahaja, menyokong perjuangan Anwar Ibrahim tanpa memikirkan rasionalnya perjuangan kosong dan penipuan Anwar yang menghebah-hebahkan dirinya sebagai pejuang bangsa dan negara.Pergi Jahanam!! Lemah dan tiada intergriti, kita sering kali terpengaruh dengan dakyah-dakyah dan mainan kata-kata ANwar Ibrahim yang sememangnya janji dan omongan kosong. Nantikanlah ulasan saya. Sememangnya saya berjanji yang segala apa diskusi saya akan disertakan dengan justifikasi yang rasional. Insayallah, saya akan cuba menyokong perjuangan Gerakan Anti PKR(GAP) atas dasar Islam dan bangsa saya. Buat masa ini, layarilah blog rasmi GAP, gerakan-anti-pkr.blogspot.com.

Sekian, wassalam..

6 comments:

ChuckNorris said...

cayalah!!

Unknown said...

saya menyokong usaha anda...kita sama sama membantah.

GAP KEMBALI said...

terima kasih atas semangat tuan. saat ini adalah ujian terbesar umat islam mempertahankan kemuliaan ad din.

zaman sahabat mereka pertaruh nyawa hingga terburai isi perut hanya kerana satu..amat sayang pada ALLAH DAN RASULNYA.

kita meneruskan tradisi yang sama walaupun korbannya berbeda.

jika mengalih ranting itu pun dikira sebagai tanda2 orang beriman..inikan pula berjuang menentang kepala munafik no 1 anwar ibrahim..

teruskan jangan berlengah..serang anwar dan konco2 nya habis-habisan.

kudabesi said...

selama berjuang bloggers pembela negara..

demi agama, untuk bangsa, keranamu Malaysia

-pinjam kpmu pye-

Anonymous said...

selamat berjuang..kita sudah lama diam..sudah tiba masanya untuk bertindak..hancurkan Anwar Antartuk..DAP laknat

Anonymous said...

Selamat Berjuang..