Thursday, February 26, 2009

Zulkifli Nordin vs MURTAD

ARTIKEL INI DI AMBIL DARI BLOG Gerakan Anti PKR(GAP): http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

Sama-samalah kita menghayati mesej yang cuba disampaikan GAP dan menyokong perjuangan YB Zulkifli Nordin dalam memerangi gejala Murtad.

ZULKIFLI NORDIN DAN INSPEKTOR TAHA KALU ?

perjuangan gap dan kamu untuk menentang usaha MURTAD kini semakin bernyawa. peristiwa demonstrasi pada tahun 1994 selepas solat jumaat di masjid negeri shah alam kini mendapat rentak perjuangannya semula. mungkin ramai yang lupa dan gap cuma mahu mengembalikan nostalgia demonstrasi 1994 itu adalah berkenaan dengan isu murtad.

sebelum itu gap cuma mengenali saudara zulkifli nordin melalui 'kaset-kaset' ceramahnya. rakan-rakan gap meggunakan kaedah 'passing the tape' untuk membakar semangat.

hartina binti hj kamarudin telah menggemparkan umat satu ketika dulu. asalnya anak puaka ini beragama islam namun hasil perkenalannya dengan seorang anak hindu bernama rajeswaran, beliau kini menyembah patung krishna. bapanya hj kamarudin yang terlibat mempertahankan akidah hartina telah dilokap selepas kes pergaduhannya dengan kumpulan anak indu ini.

aishah bukhari wanita bertudung. lulusan akauntasi daripada ITM. namun cintanya pada seorang pemuda serani telah menyebabkan aishah terjebak dalam situasi konflik. memilih antara cinta dan akidah. benarlah sabdaan nabi saw ' di akhir zaman tahap tirisan iman umat umpama kulit bawang. pada paginya beriman dan boleh berubah menjadi kafir pada waktu petang'.. aishah bukhari memilih akidah kristianiti sebagai bukti cinta pada pemuda serani.

aishah dimurtadkan oleh lennet teoh hui leong seorang peguam kristus berbangsa cina. pada 28nov 1997 di mahkamah tinggi malaya lennet telah berhujah ' saya lennet teoh hui leong telah dilantik oleh aishah bukhari untuk memberi nasihat kepadanya berkenaan dengan pertukaran agamanya kepada kristian dan atas arahannya saya telah menyediakan surat sumpah untuk nur aishah menolak dan meninggalkan agama islam'...

peguam lahanat ini juga telah memberitahu mahkamah dalam kenyataannya 'saya lennet teoh percaya aishah bukhari sedang dikurung secara salah oleh keluarganya. saya peraya tindakan ibu bapanya,abangnya dan bapa saudaranya telah melanggar HAK KEBEBASAN aishah bukhari menganut agama pilihannya iaitu kristian katolik'.

ini adalah sebahagian daripada kes-kes murtad yang berprofil tinggi. tidak termasuk kes pemurtadan azalina jailani atau lebih popular dengan nama lina joy,kes mohamad syazani yusof, suzi teoh (atau nama islamnya nur aini),mohamad ya/isteri dan konco-konconya,ayah pin dan puluhan ribu umat islam/melayu yang kini bergerak secara senyap mengamalkan kepercayaan karut selain islam.INI ADALAH BAHANA ARTIKEL 11.

selama tiada ada usaha dan keberanian yang jelas dapat ditunjukkan mana-mana ahli politik dan parti daripada kabilah melayu untuk tampil secara jelas menyelesaikan isu ini secara muktamad. sekadar bercerita di rostrum taman melewar merupakan permainan biasa daripada pas. umno pernah memiliki seorang menteri di JPM bertaraf hipokrit satu ketika dahulu. sewaktu kes aishah bukhari sedang memuncak panas, menteri di jabatan perdana menteri dato dr hamid othman apabila ditanya oleh wartawan pendapatnya tentang isu aishah, dengan selamba dia menjawap ' dah cinta, nak buat macamana' ! pada waktu itu gap telah memaki hamunnya di depan tv disaksikan oleh kedua mak bapak aku !

itu perkara sudah berlalu. 3 hari lepas umat islam diajak untuk menyaksikan CUBAAN menghentikan isu murtad ini dilakukan di tempat yang sepatutnya ia bertarung, di dewan rakyat. selama 50 tahun sejak merdeka kita menunggu hari yang penuh bersejarah ini! MASA MENGHENTIKAN IGAUAN ARTIKEL 11 SUDAH TIBA. kini pejuang anti murtad sudah menyatakan kesediaannya untuk bertarung di dewan rakyat.

pejuang anti murtad ini adalah zulkifli nordin ahli parlimen kulim bandar baharu, yang menang bertanding di atas tiket pkr. untuk pengetahuan kamu , zulkifli nordin merupakan bekas ahli umno bukit bintang. sewaktu pergeserannya dengan kepala munafik anwar ibrahim beberapa bulan lalu berkenaan dengan demonstrasi anti murtad di depan bangunan majlis peguam, beliau telah meninggalkan satu nota penting di pejabat kepala munafik anwar ibrahim. nota itu menyebut akan perjuangan beliau meletakkan islam adalah segala-galanya ' i am a muslim first and party second' ... satu surat 'rahsia' tanpa tarikh pun telah diserahkan.

hari ini zulkifli nordin memerlukan sokongan kita. ya kamu yang membaca artikel ini. samada kau umno,pas,pkr,anti anwar,anti najib,anti paklah,pro kairy,pro mukriz,pondan,kaki mabuk,lesbian,bekas perogol,banduan,bohsia,bohjan,pelacur,gro,kaki magnum,kaki suutt,minah zouk,kaki spa,kaki shuffle,liverpool fc,MU fc,bangla fc,bloger hatta mangkuk hayun yang baring atas jalan depan masjid ubudiyah di kuala kangsar tempoh hari....AKU MENGAJAK KAMU UNTUK MENYATAKAN SOKONGAN TIDAK BERBELAH BAGI KEPADA ZULKIFLI NORDIN BERJUANG DI PARLIMEN KELAK !

lupakan sengketa politik, berdasarkan maklumat kami, ini akan menjadi titik tolak kepada persetujuan 'gabungan partai politik melayu' yang sedang berlangsung secara sulit ketika ini.

usul anti murtad insyaallah akan menyelamatkan akidah anak cucu cicit kita di masa depan nanti.

usul ini telah membuatkan anwar bin ibrahim semakin tertekan. semalam atas arahan beliau 'majlis perundingan antara agama' telah dilaksanakan di penang secara ad-hoc. zulkifli nordin akan menjadi salah seorang 'agen' penting perpaduan terbesar dua parti melayu, lagi seorang ...

sila berikan sokongan moral kepada zulkifli nordin. ingat kita pada saat ini sedang mengulangi peristiwa yang sama pernah dialami oleh khalifah islam pertama saidina abu bakar as siddiq r.a, selepas kewafatan nabi saw ujian pertama abu bakar r.a adalah ar-riddah atau isu murtad ! jadikan diri anda sebahagian daripada sejarah yang bakal dicipta. ingat wahai saudaraku, segala dosa apa pun akan diampunkan oleh ALLAH SWT MELAINKAN SYIRIK (MURTAD) !


sila berikan sokonga anda di sini !

http://zul4kulim.blogspot.com/2009/02/parlimen-iii-usul.html

(harap maklum segala usul zulkifli nordin gap terima kecuali isu hindraf ) ..zulkifli nordin, aku gap telah mengotakan janji aku untuk memberikan sokongan kepada kamu. teruskan perjuangan mulia ini.

mungkin ramai yang tertanya mengapa tajuk artikel gap ini ada disebut nama seorang inspektor polis TAHA KALU ? inspektor taha kalu telah menanggalkan uniformnya sebagai anggota polis dan menyertai ribuan umat melayu berarak dan berdemonstrasi di mahkamah singapura pada tahun 1950 membantah pemurtadan NATRAH ! 11 orang telah syahid pada hari penuh bersejarah tersebut. dr burhanudin al helmi telah disumbat ke penjara...

soalan aku aka GAP ? adakah anda sanggup menjadi seperti mereka ?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

artikel merupakan sumbangan dari;
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

No comments: