Tuesday, February 3, 2009

Salute Recep Tayyip Erdogan!

Bila kita nak ada pemimpin yang lantang macam ni????Bermakna sungguh video ini sampai ianya mesti di'upload'kan.

video

Yang ada pengaruh di luar , yang konon baik dan punya pengaruh dengan Amerika dan sekutu-sekutunya langsung diam tak berkata-kata yang pedas walhal dia berada di posisi yg paling sesuai untuk mengecam tindakan Rejim Zionis yang di belakangi Amerika Syarikat. Kalau hebat, dah lama buat macam si Erdogan ni. Kawan baik sangat sampai tak boleh nk 'sound' diaorg kot. Apa-apa pun, pemimpin dari kerajaan sekarang dah berusaha untnk suara mereka didengari di peringkat antarabangsa. Namun, mereka ni macam bilis, bukan macam yg sorang tu. Gaya hebat sangat. Tapi tak buat apa-apa pun.....Siapa?Siapa lagi kalau bukan Brader Anwar Bin Ibrahim..

Apa-apapun, kita punya peranan sendiri. Apa peranan kita? PERKASAKAN diri dgn ilmu dan timbalah pengalaman.

p/s: dalam sibuk2 ni curi masa selit video cukupla. =)

No comments: